
امشب شب عاشوراست و فکر میکنم اولین باری است که در چنین شبی در ورزشگاه آزادی مسابقه فوتبال برگزار می شود. چند هفته ای است که حرف و حدیث هایی علیه یا له برگزاری بازی رد و بدل می شود اما در بین تمام اینها یک چیز توجهم را بیشتر از همه به خودش جلب کرده است؛ صحبتهای یکی از بازیکنان کره ای درباره ایران و ایرانیها. برداشتی که او از حضورش در ایران داشته تلخ و برای هر کشوری ناگوار است اما دور از واقعیت نیست. ما مردم مهربانی نیستیم نه با همدیگر و نه با بیگانگان و این یک واقعیت است. کافی است پشت چراغ قرمزی ...
ادامه مطلب