
قصد داشتم چیزی ننویسم اما دو پست قبل که نمیدانم چطور به ابلیس ربط پیدا کرد امشب درگیرم کرد. ابلیس حقیقت دارد و یک موجود زنده مثل من و شماست. قصد ندارم موعظه کنم که خودم از موعظه شنیدم بیزارم مگر از زبان که باشد و چه باشد! اما شیطان یک حقیقت بیرونی است با موجودیت خاص خودش. مدتی قبل از زبان یکی از روانشناسان مطرح میشنیدم که میگفت شیطان یک موجود نمادین برای نیروهای شر است و واقعیت خارجی ندارد! باید طبق تجربیات خودم بگویم که نه! اتفاقاً یک موجود زنده است مثل من و شما! بعضی وقتها صدای وسوسههایش را می...
ادامه مطلب
ای که به خشکی لبات دریا توسل میکنه موندم چی جوری داغتو دنیا تحمل میکنه xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 دنیا تحمل میکنه xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0دنیا تحمل میکنه.....
ادامه مطلب