قصد داشتم چیزی ننویسم اما دو پست قبل که نمیدانم چطور به ابلیس ربط پیدا کرد امشب درگیرم کرد. ابلیس حقیقت دارد و یک موجود زنده مثل من و شماست. قصد ندارم موعظه کنم که خودم از موعظه شنیدم بیزارم مگر از زبان که باشد و چه باشد! اما شیطان یک حقیقت بیرونی است با موجودیت خاص خودش. مدتی قبل از زبان یکی از روانشناسان مطرح میشنیدم که میگفت شیطان یک موجود نمادین برای نیروهای شر است و واقعیت خارجی ندارد! باید طبق تجربیات خودم بگویم که نه! اتفاقاً یک موجود زنده است مثل من و شما! بعضی وقتها صدای وسوسههایش را میشنوم! خیالاتی نیستم اما گاهی که دقیق میشوم به وضوح از خودم تشخیصش میدهم. نمیدانم چرا این حرفها را باید اینجا بزنم اما شیطان حقیقی است، همانطور که همین الان کنار من نشسته و میگوید به جای این که بلند شوی و نمازت را بخوانی بنشین و وبلاگت را آپدیت کن و درباره من برایشان حرف بزن! بارونی...
ما را در سایت بارونی دنبال میکنید
برچسب: حقیقت تلخ,حقیقت تلخ است,حقیقت تلخ به انگلیسی,حقیقت تلخ facebook,حقيقت تلخ,حقیقت تلخ زندگی,حقیقت تلخه,حقیقت تلخ عشق,حقيقت تلخ است,حقیقت تلخ جملک, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 11:59