کوشش کن در هر حال بنده "او" باشی که او در همه حال پروردگار توست. سید حداد...
وه چه زيبا بود؛ اگر پاييز بودموحشي و پرشور و رنگ آميز بودم... فروغxa0...
خانهام را خراب میخواهی؟xa0 xa0...