اگر پاییز بودم..

خرید بک لینک
وه
چه زيبا بود؛ اگر پاييز بودم
وحشي و پرشور و رنگ آميز بودم...

فروغ

بارونی...

ما را در سایت بارونی دنبال می‌کنید

برچسب: اگر پاییز بودم,چه زیبا بود اگر پاییز بودم, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 12:54

صفحه بندی