
گاهی که بی پول می شوم می آید سراغم: اینقدر داری؟ برای فلان کار می خواهم! فلان قدر بده باید پول فلانی را بدهم، کم دارم! فلان قدر داری؟ یادم رفته از عابر بانک پول بگیرم.. با قرض دادن بیگانه نیستم اما نه در هر شرایطی! بگذریم که او قرض نمی گیرد. از جیب من هزینه می کند! هر وقت همان اول برج پولهایم را خرج...
ادامه مطلب