
گاهی به یک tuing point در زندگیت نزدیک میشوی. نقطهای که همشه دردناک است اما اجتنابناپذیر به نظر میرسد. واکنش آدمها به این نقاط برگشت متفاوت است. اگر اولین بارت باشد حتماً شوکه خواهی شد. البته بستگی دارد این اولین بار را در چه سنی تجربه کنی. اگر سنت زیاد نشده باشد، اگر زندگی از اول به تو سخت گرفته باشد دیگر عکسالعملت به سختیها شدید نخواهد بود. نقطه برگشتهای زندگی وقتی زیاد میشوند انگار دیگر درد را حس نمیکنی، سِر میشوی.xa0دیدهاید بعضی آدمها را که چقدر صبورانه با بدترین اتفاقها برخورد میکنند؟ حتی ا...
ادامه مطلب
با آه شونه میکشم زلف پریشون تو رو... xa0 پ.ن: شاعر بااحساس این شعر را نمیشناسم. هر کجا هست خدا به سلامت دارش!...
ادامه مطلب