شروع دوباره

خرید بک لینک
دلم برای خانه قدیمیام تنگ شده بود. امروز که به فایل ضبط شده کلاس داستان نویسی هفته قبل گوش می کردم، بعد از چند ماه دلم هوای این گوشه را کرد. قرار است تا یکشنبه یک خاطره بنویسیم و ببریم، حالا شاد باشد یا غمگین فرقی نمیکند، قرار است فقط خاطره باشد!

بعد از چند ماه تنبلی میخواهم دوباره شروع کنم. به امید خدا!

نوشته شده در جمعه نوزدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 17:1 توسط سایه| |

بارونی...

ما را در سایت بارونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 21:37

صفحه بندی