گفتم: اولین باره تنهایی پارک دوبل میکنم!
گفت: میخواهی پیاده بشی برات پارک کنم؟
گفتم: نه ممنون! اگر به اون قبلیها که کمکم کردن نه گفته بودم الان تو از توی کیوسک نگهبانی نمیومدی بیرون برام نظر بدی!
نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۶ساعت 19:4 توسط سایه| |
بارونی...ما را در سایت بارونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7