فردا به خانه برخواهم گشت

خرید بک لینک
فردا به خانه برخواهم گشت
فردا روز توبه است. هر روز و هر ساعت می تواند روز و ساعت توبه باشد اما فردا را به نام توبه زده اند برای هر کس که دلش برای خدا تنگ شده باشد. اینقدر از این کلیشه ها شنیده ایم که متاسفانه گوشمان پر است اما فردا روزی خاص توبه است. من که نمی فهمم اما آنها که چیزهایی بیشتر دیده اند و شنیده اند و می دانند می گویند که فردا را باید غنیمت شمرد. فردا روز آشتی با خداست. گاهی فکر میکنم هیچ کس به اندازه خدا ما را لوس نمی کند! روزی برای برگشتن به سمت خدا! چه بهانه ها که سر هم نکرده است تا برگردیم پیش خودش. فردا به خانه برخواهم گشت...

نوشته شده در شنبه هفتم مرداد ۱۳۹۶ساعت 23:5 توسط سایه| |


بارونی...

ما را در سایت بارونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت: 5:04

صفحه بندی