رفته بودم سرِ حوض ...تا ببينم شايد ؛
عکس تنهايي خود را در آب !
آب درحوض نبود ...!
سهراب سپهری
نوشته شده در سه شنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 22:32 توسط سایه| |
بارونی...
ما را در سایت بارونی دنبال میکنید
برچسب: رفته,بودم, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 24 مرداد 1396 ساعت: 23:25