بگذریم که به هر حال بعضی اعتقاداتشان از بقیه عالم مسیحیت عقلانیتر به نظر میرسید اما در یکی از صفحههای سایت واقعاً شوکه شدم از آدم قرن بیست و یکم که هنوز چنین تصوری از خدا دارد. نویسنده محترم سایت در جواب این سؤال که «خدا کجا زندگی میکند؟» به آیهای ار کتاب مقدس استناد کرده و نوشته بود: «خدا در آسمان زندگی میکند!»
عجبا از خدایی که جا و مکان دارد آن هم در آسمان! قربان خدای خودمان بروم که همه جا هست و هیچ جا نیست! به همه چیز نزدیک است و از همه چیز دور! با همه چیز هست بدون این که با آن ممزوج شود و منزه است از تشبیه و خانه داشتن و زندگی کردن که خودش عین حیات است.*
بیخود نیست هر چه دانشمند عاقل در مغرب زمین پیدا شد از دین گریزان بود!
پ.ن: * برداشتی از صحبت مولا علی درباره خداوند
بارونی...ما را در سایت بارونی دنبال میکنید
برچسب: خانه خدا,خانه خدا کعبه,خانه خدا از داخل,خانه خدا زنده,خانه خداداد عزیزی,خانه خدا کجاست,خانه خدا عکس,خانه خدا مکه,خانه خداد عزیزی,خانه خداوند, نویسنده: بازدید: 13