خانه خدا

خرید بک لینک
امروز چند ساعتی به گشت و گذار در سایتهای تبلیغ مسیحیت گذراندم و به طور خاص سایت شاهدان یهوه. آدمهایی که دنبال خدا یا به قول خودشان یهوه هستند، مثل مسیحیان دیگر به تثلیث اعتقاد ندارند، خدا را یکی میدانند و عیسی مسیح را یک موجود انسانی و نه خدا، کریسمس را جشن نمیگیرند و به صلیب و تمثال حضرت مریم و مسیح هم اعتقادی ندارند و البته از طرف باقی مسیحیان به چشم یک فرقه انحرافی به آنها نگاه میکنند.

بگذریم که به هر حال بعضی اعتقاداتشان از بقیه عالم مسیحیت عقلانیتر به نظر میرسید اما در یکی از صفحههای سایت واقعاً شوکه شدم از آدم قرن بیست و یکم که هنوز چنین تصوری از خدا دارد. نویسنده محترم سایت در جواب این سؤال که «خدا کجا زندگی میکند؟» به آیهای ار کتاب مقدس استناد کرده و نوشته بود: «خدا در آسمان زندگی میکند!»

عجبا از خدایی که جا و مکان دارد آن هم در آسمان! قربان خدای خودمان بروم که همه جا هست و هیچ جا نیست! به همه چیز نزدیک است و از همه چیز دور! با همه چیز هست بدون این که با آن ممزوج شود و منزه است از تشبیه و خانه داشتن و زندگی کردن که خودش عین حیات است.*

بیخود نیست هر چه دانشمند عاقل در مغرب زمین پیدا شد از دین گریزان بود!

پ.ن: * برداشتی از صحبت مولا علی درباره خداوند

بارونی...

ما را در سایت بارونی دنبال می‌کنید

برچسب: خانه خدا,خانه خدا کعبه,خانه خدا از داخل,خانه خدا زنده,خانه خداداد عزیزی,خانه خدا کجاست,خانه خدا عکس,خانه خدا مکه,خانه خداد عزیزی,خانه خداوند, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 21:01

صفحه بندی