من و استرس!

خرید بک لینک
استرس چیز خوبی نیست. البته یک مقدارش لازم است اما وقتی دائمی میشود دیگر تمام تنظیمات زندگی آدم را به هم میریزد. این دو سه هفته بیشتر از هر وقت دیگری استرس داشتهام. تنشی که انگار تمامی ندارد. کاش بزرگ میشدم.. کاش

بارونی...

ما را در سایت بارونی دنبال می‌کنید

برچسب: من و استرس کنکور,خاطرات من همسر و استرسلیا,من و استرس, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 0:27

صفحه بندی