دلم میخواهد امشب یک کتاب دیگر معرفی کنم. معرفی که نه، همه میشناسیمش انشاءالله! اما آنقدر فضایی که در آن نفس میکشیم پر است از بعضی حرفها و موعظههای بیاثر که شگفتانگیزترین چیزها عادی و تکراری جلوه میکنند. اسم کتاب امشبم صحیفه سجادیه است که حتماً شنیدهاید. نمیخواهم کتاب دعا معرفی کنم! نه اینجا مجلس دعا و روضه است و نه من واعظ و منبریام! اما صحیفه سجادیه به نظرم کتابی برای معاشقه است. خودم با خواندن ترجمه فارسیاش بیشتر مأنوس هستم. گاهی که دوست دارم با خدا خودمانی حرف بزنم سراغش میروم. صحیفه سجادیه، کتابی است برای عشقبازی با خدا، همین! اگر یک وقت دلتان گرفت و خواستید با کسی درددل کنید که ناگفته از همه چیز خبر دارد، بروید سراغ این کتاب. حتماً یکی از مناجاتهایش حالتان را عوض خواهد کرد. بارونی...