میگفت این ج
ماعت ژورنالیست و نویسنده از همه صنفهای دیگر خودپسندتر هستند. میگفت غرور و تکبر توی اینها بیشتر است. هشت نه سال قبل اینها را شنیدم اما چند وقتی است که تازه به حرفهایش رسیدم. راست میگفت. چه تلخ است که استعدادت در حد یک بچه دبیرستانی که خاطراتش را مینویسد هم نباشد اما احساست به تو بگوید نویسنده حرفهای هستی. داستان تلخی است خودپسندی ما جماعت ایرانی. بارونی...
ما را در سایت بارونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 0:28