لیست کانتکتهای موبایلم را که نگاه میکنم پر است از شماره تلفن آدمهای دوست و آشنا. از بین شماره هایم چهار تا را گذاشته ام در صفحه تماسهای منتخبم تا همیشه جلوی چشمم باشد: شماره تلفن خانه، مامان، بابا که البته دیگر کسی تلفنش را جواب نمی دهد و امام رضا.. اولین و دومین شماره مخاطب هر روزه من است. ظهرها قبل نهار زنگی به مامان میزنم و حالش را می پرسم. دومی هم که دستم از او کوتاه شده ولی آخری مخاطب حرفهای خاص من است: امام رضا. شاید بگوییم مگر امام معصوم هم تلفن زدن دارد خب!حرفهایت را همین جا هم میتوانی بگویی و او هم هر جا باشد می شنود. قبول اما زنگ زدن به حرم و شنیدن همهمه جمعیتی که دور ضریح می چرخند و گهگاه صدای صلوات و ناله و... انگار تو را می برد به پابوس امام هشتم.. حس غریبی است زنگ زدن به امام رضا... به خصوص که از تنگی روزهای سنگین ماه صفر به ستوه آمده باشی.. بارونی...
ما را در سایت بارونی دنبال میکنید
برچسب: رضا عطاران,رضا پهلوی,رضا, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: يکشنبه 14 آذر 1395 ساعت: 16:25