اشیاء مقدس!

خرید بک لینک
امروز صحبت از اسباببازی بود. این که وقتی ما بچه بودیم چقدر گزینههایمان برای اسباب بازی محدود بود. این که اسباب بازیهای برقی و باطریدار چقدر لوکس به حساب میآمد و تا چند سال مراقب بودیم عروسکهایمان خراب نشود. یاد خواهرم افتادم که با عروسک بزرگی که یکی از آشنایان از کانادا برایش هدیه آورده بود هیچ وقت بازی نمیکرد. آن عروسک را مثل یک شیء مقدس بالای کمد لباسها گذاشته بود! جایی که دست هیچ کس به آن نمیرسید. به خاطر ندارم هیچ وقت با آن عروسک بازی کرده باشد تا وقتی که عروس شد و رفت به خانه خودش و عروسک رسید به دخترش. آن عروسک الان چهل و چند ساله است و هنوز همانطور سالم و دست نخورده. مانده است. اما مگر نه این که عروسک برای بازی کردن است؟! عروسکی که مثل یک بت آن را بگذاری روی بلندی یا توی ویترین و نخواهی به آن دست بزنی به چه کار میآید؟ عروسک برای بازی است و آخر سر خراب شدن و دور انداختن! با خودم فکر میکنم چقدر از این اسباب بازیها داریم و تمام همّ و غمّمان شده نگهداری از آنها. روزی که برویم کس دیگری خواهد آمد و تمام کارهایی را که روزی میتوانستیم بکنیم و نکردیم با آن شیء مقدس خواهد کرد!

بارونی...

ما را در سایت بارونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 23:02

صفحه بندی