بارونی

متن مرتبط با «بودم» در سایت بارونی نوشته شده است

رفته بودم سر حوض..

  • نیلوبلاگ

    رفته بودم سرِ حوض ... تا ببينم شايد ؛عکس تنهايي خود را در آب !آب درحوض نبود ...! سهراب سپهری نوشته شده در سه شنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 22:32 توسط سایه| |...

    ادامه مطلب
  • اگر پاییز بودم..

  • نیلوبلاگ

    وه چه زيبا بود؛ اگر پاييز بودموحشي و پرشور و رنگ آميز بودم... فروغxa0...

    ادامه مطلب